Crackling audio after update to 2004

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xXRainbowXx24

Guest
Titel i try much stuff and talk one week with razer supp and got this answer .


Hello Claus,


I hope you find this message safe. This is Lara, a representative of the escalation team. Your case has been forwarded to us for further assistance.


We have been told that you are having issues with your Razer Surround Sound which has cracked audio after Windows 2004 update. Rest assured that we will do our best to help you.


Upon verification, the team found the source of the problem and it is one of the components in the Windows 2004 update that is causing the incompatibility. We understand that you want to use Razer Surround. However, there are no new updates for it as it is already part of our legacy software and the problem is caused by Windows.


You may want to check out the latest in sound technology which is Razer THX Spatial Audio for a more immersed experience. You can check it out from here: THX Spatial Audio | Official Razer Support


Please do not hesitate to contact us if you have other Razer concerns. Her case number is 200821-000493.


For real-time support, please contact our telephone or chat support: contact support | Official Razer Support


All the best,


Lara Jane

Technical support for the consultant

Razer Inc.


Hallo Claus,


Ich hoffe, diese Nachricht trifft Sie wohlauf an. Dies ist Lara, eine Vertreterin des Eskalationsteams. Ihr Fall wurde uns für weitere Hilfe weitergeleitet.


Es wurde uns mitgeteilt, dass Sie Probleme mit Ihrem Razer Surround Sound haben, das nach dem Windows-Update 2004 einen Audio zum Rissen hat. Seien Sie versichert, dass wir unser Bestes tun werden, um Ihnen zu helfen.


Bei der Überprüfung hat das Team die Ursache des Problems gefunden und es ist einer der Komponenten im Windows 2004-Update, das die Inkompatibilität verursacht. Wir verstehen, dass Sie Razer Surround verwenden möchten. Es gibt jedoch keine neuen Updates dafür, da es bereits Teil unserer Legacy-Software ist und das Problem durch Windows verursacht wird.


Möglicherweise möchten Sie die neueste Sound-Technologie überprüfen, bei der es sich um Razer THX Spatial Audio handelt, um eine immersiertere Erfahrung. Sie können es von hier aus überprüfen: THX Spatial Audio | Official Razer Support


Sie können uns jederzeit kontaktieren, wenn Sie andere Razer-Bedenken haben. Ihre Fallnummer ist 200821-000493.


Für Echtzeitunterstützung wenden Sie sich bitte an unseren Telefon- oder Chat-Support: contact support | Official Razer Support


Alles Gute,


Lara Jane

Technischer Support für den Berater

Razer Inc.

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