BUGCODE_USB_DRIVER BlueScreen(OfDeath) NOT resolved by KB941600

  • Thread starter Thread starter Matthias Stevens
  • Start date Start date
M

Matthias Stevens

Guest
Hello,

The KB941600-patch for Windows Vista is supposed to contain a fix for the
BUGCODE_USB_DRIVER BSOD-problem described by article KB930568. However even
after installing this patch I still experience this exact problem on a daily
basis.

Vista's problem reporting tool reports the following (in Dutch):
-----------------------------------------------------------------
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 2067

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden
zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
Mini112207-02.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk
zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het
probleem veroorzaakt.

Extra informatie over het probleem
BCCode: fe
BCP1: 00000008
BCP2: 00000006
BCP3: 00000006
BCP4: 87022F58
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
-----------------------------------------------------------------

I uploaded the memory dump and other files related to this problem here:
http://prog.vub.ac.be/~mstevens/dump/VistaBSOD.zip

The problem reporting tool advises me to install the KB941600 patch every
time I let it check for solutions. But I already have that patch installed...
Any ideas?

Specs:
Dell Inspiron 6400 laptop
Windows Vista Ultimate (32bit), Dutch locale.

Regards,

Matthias Stevens
 
"Matthias Stevens" <MatthiasStevens@discussions.microsoft.com> wrote in
message news:FD5B827E-F3DF-412B-8025-E956B753E070@microsoft.com...
> Hello,
>
> The KB941600-patch for Windows Vista is supposed to contain a fix for the
> BUGCODE_USB_DRIVER BSOD-problem described by article KB930568. However
> even
> after installing this patch I still experience this exact problem on a
> daily
> basis.
>
> Vista's problem reporting tool reports the following (in Dutch):
> -----------------------------------------------------------------
> Probleem met handtekening
> Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
> Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
> Landinstelling-id: 2067
>
> Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige
> bestanden
> zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
> Mini112207-02.dmp
> sysdata.xml
> Version.txt
>
> Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
> Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk
> zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het
> probleem veroorzaakt.
>
> Extra informatie over het probleem
> BCCode: fe
> BCP1: 00000008
> BCP2: 00000006
> BCP3: 00000006
> BCP4: 87022F58
> OS Version: 6_0_6000
> Service Pack: 0_0
> Product: 256_1
> -----------------------------------------------------------------
>
> I uploaded the memory dump and other files related to this problem here:
> http://prog.vub.ac.be/~mstevens/dump/VistaBSOD.zip
>
> The problem reporting tool advises me to install the KB941600 patch every
> time I let it check for solutions. But I already have that patch
> installed...
> Any ideas?
>
> Specs:
> Dell Inspiron 6400 laptop
> Windows Vista Ultimate (32bit), Dutch locale.
>
> Regards,
>
> Matthias Stevens


You have what appears to be outdated Toshiba Bluetooth Stack drivers running
that may be causing an issue.

What Bluetooth device do have and can you obtain updated Vista drivers?


--
auggy
 
Back
Top