M
merethehelvigmoller
Guest
Jeg har brug for hjælp til at bevare mine mange sider med noter i One Note. Men hvordan gør jeg det?
Årsag: Da jeg ved en fejl har to forskellige kontoer hos Microsoft, ligger mine data fordelt på de to kontoer.
Alt skal nu samles på en konto. Det kræver, at jeg først sikkerhedskopierer alt mit data.
Det var let nok med Word og mine billeder mm.
Men da One Note ikke kan gemme, skal jeg bruge en anden fremgangsmåde. Som nævnt ved jeg ikke hvordan.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke var klar over, at der er flere versioner af One Note.
De sider jeg har skrevet indtil nu er fra: "One Note til Windows 10".
På min nye konto hedder versionen vist bare "One Note".
Jeg vil være meget taknemmelig for at få hjælp her.
PS
Før det var muligt at sende mit spørgsmål, skulle jeg udover kategori og version, vælge "Windows topics". Jeg ved ikke hvad det er, så det jeg har klikket på, er muligvis ikke rigtigt.
Continue reading...
Årsag: Da jeg ved en fejl har to forskellige kontoer hos Microsoft, ligger mine data fordelt på de to kontoer.
Alt skal nu samles på en konto. Det kræver, at jeg først sikkerhedskopierer alt mit data.
Det var let nok med Word og mine billeder mm.
Men da One Note ikke kan gemme, skal jeg bruge en anden fremgangsmåde. Som nævnt ved jeg ikke hvordan.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke var klar over, at der er flere versioner af One Note.
De sider jeg har skrevet indtil nu er fra: "One Note til Windows 10".
På min nye konto hedder versionen vist bare "One Note".
Jeg vil være meget taknemmelig for at få hjælp her.
PS
Før det var muligt at sende mit spørgsmål, skulle jeg udover kategori og version, vælge "Windows topics". Jeg ved ikke hvad det er, så det jeg har klikket på, er muligvis ikke rigtigt.
Continue reading...